Probabil ştirea secolului: doi candidaţi la preşedinţie, după ce au topit bani serioşi în consilieri, echipe de campanie şi alte asemenea au ajuns la acelaşi rezultat: că sloganul trebuie să fie ceva cu bunul simţ! Aşa au ajuns Traian Băsescu şi Crin Antonescu să vorbească aceeaşi limbă. Cine ar fi crezut…. Bonus: Galagher scrie un articol antologic despre Johannis.
Gandul vorbeşte cu toţi oamenii implicaţi în campanie. Şi ce e frumos e că un om care îi cunoaşte pe amîndoi candidaţii mai mult decît bine apare puţin derutat. Şi spune că nu e coincidenţă.
Staff-ul lui Crin Antonescu a luat foc când a văzut site-ul lui Băsescu. “Este sloganul oficial al lui Crin Antonescu. Este un concept pe care l-a folosit şi care a putut fi auzit şi în discursul de vineri, de la înscrierea oficială la Biroul Electoral Central”, ne-a declarat deputatul Adriana Săftoiu, responsabilă cu mesajele şi comunicarea candidatului liberal. Săftoiu a precizat că afişele electorale cu acest slogan urmau să iasă din tipografie duminică seara. “Nu puteam să dăm afişele la tipărit duminică dimineaţa, ca să se spună că ne-am inspirat noi de la ei. Nu cred că e doar o coincidenţă”, a afirmat Săftoiu. Este neclar dacă Antonescu va mai folosi acest mesaj, în condiţiile în care Traian Băsescu nu va renunţa la el. (citeşte mai mult)
Tom Gallagher scrie în Romania Liberă despre Herta Muller şi despre Klaus Johhanis. Simbolul intransigenţei şi simbolul compromisului:
In aceasta mlastina fetida s-a lasat atras, mai nou, si edilul Sibiului, Klaus Johannis. Orasul Sibiu reprezinta, la ora actuala, varianta autohtona a satelor lui Potemkin – un spatiu semiiluzoriu cu care s-ar fi mandrit oricare dintre liderii comunisti mai pragmatici, de genul Kadar sau Gierek, pentru a arunca niscaiva praf in ochii Occidentului. La randul sau, Johannis – om serios, muncitor si modest – ar conferi intr