Desfăşurată la Brăneşti – Făget (judeţul Timiş), pe 17 şi 18 octombrie, în organizarea clubului Moto Verde Timişoara, penultima etapă din Campionatul Est European şi etapa cu numărul şase din Campionatul Naţional de Motocros a fost marcată de conflictele izbucnite între echipe şi organizatori. Precipitaţiile căzute în cursul săptămânii trecute au afectat serios circuitul, iar nerespectarea condiţiilor impuse de regulamentul Campionatului Est European (prize de curent, surse de apă pentru spălarea motocicletelor) a făcut ca sportivii bulgari să se retragă din competiţie. Acest exemplu a fost urmat şi de o parte a piloţilor români, printre care şi Adrian Răduţă.
Ţinând cont şi de experienţa sa în competiţiile internaţionale, pilotul Top Cross a punctat foarte bine nemulţumirile existente în rândul sportivilor: „De foarte multe ori, s-a întâmplat ca mergând la curse în campionatul naţional să fiu nemulţumit de condiţii şi să mă gândesc că ar fi cazul să nu iau startul. Nu am făcut acest lucru, de dragul sportului. Vine însă un moment în care paharul se umple şi am realizat că dacă vom continua în acest fel, ne ridiculizăm ca sportivi şi ridiculizăm şi motocrosul românesc.
Nu am plecat nici de frica noroiului, nici a adversarilor. Mi-a fost mie ruşine de ruşinea piloţilor bulgari, care întotdeauna ne-au primit în cele mai bune condiţii, iar la Brăneşti s-au chinuit câteva ore să iasă cu maşinile şi remorcile pentru motociclete din noroaie. Într-adevăr, duminică la cursă a fost frumos şi circuitul a fost ajustat în ultima clipă, dar sâmbătă la calificări a fost haos, nici un sportiv nu a intrat pe circuit până la ora patru!
Aceasta, în condiţiile în care organizatorii încercau să rezolve probleme ridicate de bulgari, lipsa de curent în paddock şi apă insuficientă. Motocrosul a progresat foarte mult, atât la nivel internaţional câ