Grupul Ogilvy Romania a lansat divizia OgilvyEarth, care ofera consultanta pentru dezvoltarea sustenabila a business-urilor, urmarind trei directii-cheie: mediul economic, cel social si protejarea mediului.
Echipa OgilvyEarth isi propune sa identifice directia strategica a companiei-client impreuna cu expertii externi cooptati in cadrul diviziei, si sa dezvolte programe care pot sa atraga consumatorii de partea brandului. Noua companie va fi condusa de Alina Stanciu, managing director Ogilvy Public Relations, si de Loredana Caradimu, business director la OgilvyOne.
Divizia functioneaza pe baza unor “instrumente de lucru”: Landscape Audit – care monitorizeaza subiectele dezbatute in presa scrisa si online, care au legatura cu compania si produsele sale; Eco Audit - defineste sustenabilitatea pentru o companie sau un brand, prin interviuri cu reprezentanti ai brandului si cu potentiali parteneri de sustenabiliate; IQ Mapping - identifica si prioritizeaza influentatorii-cheie care pot afecta pozitiv sau negativ perceptia unei companii sau a unui brand; The Lab - un grup de 15 experti din domeniul economic, social si al protectiei mediului, care, alaturi de angajatii Ogilvy, vor identifica directiile de dezvoltare ale clientilor diviziei si vor tine workshop-uri pe diverse teme.
Pentru inceput, OgilvyEarth se va indrepta catre doua categorii de clienti: actualii clienti (companii multinationale) ai grupului Ogilvy, care au nevoie de o strategie de implicare a liderilor de opinie, a partenerilor si a consumatorilor, precum si marile companii nationale, care au nevoie de consultanta strategica in domeniul sustenabilitatii.
“Ca domenii de activitate, focusul nostru in primul an de activitate va fi pus pe sectorul de IT&C, energie, auto, FMCG si finante-banci. In masura in care exista deschidere, credem ca si institutiile publice ar putea sa bene