Companiile IT au lansat importante campanii publicitare dupa ce consumatorii si-au reinceput cheltuielile si dupa ce noii clienti sunt greu de gasit, iar competitia s-a intensificat, scrie Wall Street Journal (WSJ).
Companii precum Google s-au angrenat recent in importante campanii publicitare. In aceasta luna, Google a lansat o campanie publicitara globala pentru serviciile de Gmail si Google Docs. Este o mutare neobisnuita pentru gigantul de Internet, care pana acum a folosit in mici proportii publicitatea traditionala.
De asemenea, in aceasta saptamana, Juniper Networks, un producator de echipamente de retea, a inceput prima sa campanie globala pentru a spori constientizarea marcii sale. Rivalul sau mai mare, Cisco Systems, a lansat in urma cu o saptamana campanii radio, online si print pentru a promova o linie de produse pentru companiile mici si un nou sistem pentru companiile mari.
Aceste mutari vin ca un raspuns pentru compani si consumatori care au inceput din nou sa faca achizitii, dupa ce in timpul crizei financiare au renuntat la astfel de achizitii. Totusi cresterea cheltuielilor sunt inca estimate a fi sub nivelurile anterioare, iar companiile IT nu se pot baza pe un interval de revenire pentru a accelera toate vanzarile. Asadar, acestia au inceput sa cumpere panouri publicitare, sa lanseze noi produse si sa introduca noi logo-uri in speranta ca vor obtine o felie mai mare din vanzari.
Microsoft se afla in mijlocul unei campanii publicitare de 300 milioane dolari dupa ce a lansat sistemul de operare Windows 7. Yahoo a cheltuit mai mult de 100 milioane dolari pentru reclame outdoor, online si cele cu aparitie televizata pentru a atrage consumatorii si companiile de publicitate.
Bugetele de marketing din industria IT au tendinta de a creste mai incet decat veniturile, iar acestea sunt primele cheltuieli care sunt redus