La inceputul crizei, cand atmosfera generala era numai doom & gloom, creatorii de moda au facut tot posibilul sa nu jigneasca sensibilitatea colectiva si au prezentat colectii daca nu chiar funebre, macar mai potolite, care sa poata fi purtate de bancheri si sotiile lor in asteptarea prabusirii firmei sau fara a afisa un lux ostentativ. Acum insa, cand se anunta o iesire din recesiune, creatorii au revenit la culorile exuberante si designul fantezist - dupa cum arata si recent incheiatele saptamani ale modei de la Milano, Londra sau Paris.
In ceea ce priveste bijuteriile, cel putin segmentul haute joaillerie, aici se pare ca nu a fost niciodata criza, avand in vedere ca, potrivit unor surse din piata, piesele foarte scumpe s-au vandut ca painea calda chiar si cand analistii financiari anuntau un Armageddon economic. Prin urmare, nu e nevoie de retinere, iar pietrele pretioase si modelele excentrice pot straluci in voie.
Chaumet, faimosul brand de bijuterii din Place Vend'me, se incadreaza printre cei care pot crea piese exceptionale, insouciantes, chiar si pe timp de criza, dupa cum demonstreaza cele mai recente lansari.
"Lune de miel" este o intreaga colectie (din gama Attrape-moi … si tu m'aimes) care se roteste in jurul albinutei Chaumet - pentru ca asocierea dintre miere, luna de miere si albina e prea delicioasa pentru a putea fi trecuta cu vederea.
Albina se ascunde in inchizatoarea unui colier de perle sau, dimpotriva, este elementul central al colierelor cu lungi pandante. Mai poate fi un cercel, o brosa sau aterizeaza pe cate un inel. Aripioarele sunt mereu din diamante, dar restul bijuteriilor sunt o explozie de culoare: galben, portocaliu, rosu, roz sau albastru, datorita pietrelor pretioase folosite din belsug.
Tot in cadrul colectiei Attrape-moi… si tu m'aimes, Chaumet a mai lansat si trei inele de cocteil pe care se regases