Primarul orasului New York, Michael Bloomberg, are sanse destul de mari de a castiga cel de-al treilea mandat in urma alegerilor ce vor avea loc marti.
Cu un buget de campanie de 100 milioane dolari si cu reclame ce au rulat cel putin de 25.000 de ori, ceea ce inseamna ca fiecare alegator le-a vazut de aproximativ 10 ori, Bloomberg l-ar putea depasi lejer pe contracandidatul sau, William Thompson.
In ultima saptamana a campaniei, Bloomberg a dat peste 3 milioane dolari la TV si reclame la radio, echivalentul a ceea ce Thompson a cheltuit pe intreaga sa campanie, scrie New Yok Times.
Howard Wolfson, un purtator de cuvant al campaniei lui Bloomberg, a declarat ca "in loc sa puna accent pe imaginea sa in reclame sale, Thompson a ales sa il atace pe primar, pentru cresterea impozitelor".
Daca Bloomberg si-a inceput camapania inca din luna aprilie, Thompson a asteptat pana in ultimul moment pentru a-si face cunoscute planurile de campanie, ceea ce va aduce cu sine un numar comparabil mai mic de voturi.
Primarul orasului New York, Michael Bloomberg, are sanse destul de mari de a castiga cel de-al treilea mandat in urma alegerilor ce vor avea loc marti.
Cu un buget de campanie de 100 milioane dolari si cu reclame ce au rulat cel putin de 25.000 de ori, ceea ce inseamna ca fiecare alegator le-a vazut de aproximativ 10 ori, Bloomberg l-ar putea depasi lejer pe contracandidatul sau, William Thompson.
In ultima saptamana a campaniei, Bloomberg a dat peste 3 milioane dolari la TV si reclame la radio, echivalentul a ceea ce Thompson a cheltuit pe intreaga sa campanie, scrie New Yok Times.
Howard Wolfson, un purtator de cuvant al campaniei lui Bloomberg, a declarat ca "in loc sa puna accent pe imaginea sa in reclame sale, Thompson a ales sa il atace pe primar, pentru cresterea imp