America de Nord pare sa piarda vertiginos in fata Chinei in lupta pentru cel mai bun mediu de afaceri. Avand in vedere situatia economica dramatica actuala de pe piata americana, noi aportunitati par sa se intrevada in business-ul asiatic.
China, a treia cea mai mare economie mondiala, care sfideaza criza si creste mai repede decat orice economie a unei alte natiuni, reprezinta una dintre cele mai mari oportunitati ale timpului nostru de a deschide o afacere, sustin expertii Breitbart.
Economistii vad in China zona cea mai bine pozitionata pentru concentrarea economiei globale. Importurile in crestere si vanzarile auto numeroase sunt semne care indica faptul ca populatia chineza inclina cu predilectie spre consum.
Cum se fac afacerile in China?
Intreprinderile chineze sunt in aceste conditii in cautarea unor parteneri din Vest, dar si in cautarea de noi furnizori. Companiile nord-americane ar putea face miliarde de dolari in China, dar multe dintre ele sunt descurajate de generica intrebare "Cum se fac afacerile in China?".
Pentru cei care isi doresc sa porneasca o afacere in China sau sa realizeze un parteneriat cu oamenii de afaceri din zona este important de stiut ca businessul chinezesc se concentreaza in principal pe importanta construirii unei intense relatii personale cu potentialii parteneri de afaceri.
Chinezii au orientari diferite atunci cand vine vorba de afaceri. Relatiile cu caracter personal, puterea brandului si experienta in industrie sunt cateva dintre criteriile de care tin cont oamenii de afaceri de aici, poate la fel de importante ca Marele Zid Chinezesc.
"Desigur, a face afaceri in China este diferit de modul in care se intampla la New York", spune Ben Tse, chief operating officer The China List, o companie nord-americana care face cercetari de piata in aceasta zo