Yeti, primul SUV de la Škoda, a ajuns de câteva zile si la Târgu-Mures. si pentru ca informatiile despre aceasta masina sprintena, dar în acelasi timp robusta si confortabila, sa ajunga la public, ziaristii muresenii au fost invitati de reprezentantii dealer-ului Skoda în judet, Ingricop, sa o testeze. Un drum pâna la Acatari si câteva curse pe dealurile de la Vatman i-au dumirit pe presari cu privire la performantele lui Yeti.
Yeti are la baza conceptul cu aceeasi denumire prezentat anterior. Modelul se remarca prin stil si este destinat atât traficului urban, cât si deplasarilor în afara localitatii si dispune de cele mai moderne realizari tehnologice, garantând un confort remarcabil, manevrabilitate si performante deosebite atât pe sosea cât si pe teren accidentat.
Designul functional al caroseriei cu lungime de 4223 mm si latime de 1793 mm confera o nota de suplete. Desi sectiunea laterala, cu aripi proeminente, jante din aliaj usor cu dimensiuni de pâna la 17 toli si garda la sol de 180 mm confera un aspect robust modelului Yeti, acesta nu poate fi considerat greoi. Afirmatia este confirmata prin consultarea tabelelor de date tehnice. Masa modelului Yeti 1,8 TSI 4×4 este de numai 1520 kg, inclusiv sofer. Varianta cu propulsor diesel cu o putere de 103 kW (140 CP) cântareste cu numai 25 kg mai mult.
Secretul designului distinct al modelului Yeti consta în combinatia dintre aspectul robust si detaliile functionale. În timp ce grila radiatorului evoca în mod clar marca Škoda, celelalte elemente ale sectiunii frontale a automobilului îi confera modelului Yeti o expresie originala si marcanta. Farurile se alungesc, arcuindu-se usor înspre partile laterale ale caroseriei. Alaturi de ele se afla proiectoarele de ceata rotunde cu lampi integrate pentru functia day light. Modelul Yeti poate fi, de asemenea, echipat cu faruri Bi-Xenon adaptive si cu pr