Directia Generala a Finantelor Publice (DGFP) Mures a implementat, începând de ieri, un sistem electronic de gestionare a fluxurilor de contribuabili, a anuntat Alexandru Iclanzan, directorul coordonator al institutiei. Potrivit conducerii DGFP Mures, sistemul elibereaza cetatenilor bonuri de ordine, prin tehnologia touch-screen astfel încât activitatea de relatii cu publicul sa fie îmbunatatita. „Principalele avantaje pe care le ofera acest sistem sunt eficientizarea si optimizarea procesului de prestare a serviciilor prin eliberarea unui bon de ordine cu informatii succinte despre serviciul solicitat, facilitarea identificarii serviciului/ghiseului solicitat, asigurarea unor conditii de asteptare mai bune, eliminând formarea cozilor la ghisee, prin fluidizarea deplasarilor contribuabililor în locurile destinate activitatii cu publicul si cresterea gradului de confidentialitate a serviciilor, reducerea presiunii la ghisee si crearea unor conditii mai bune pentru activitatea personalului”, a declarat Alexandru Iclanzan.
Sistemul a fost implementat la sediul DGFP Mures, Administratia finantelor publice a municipiului Târgu-Mures precum si la sediul Administratiei finantelor publice a municipiului Sighisoara. „În scurt timp acest sistem va fi operational si la nivelul Administratiilor finantelor publice a municipiului Reghin si Târnaveni”, a adaugat Alexandru Iclanzan.
„Prin implementarea sistemului informatic de distribuire a numerelor de ordine, consider ca se îmbunatateste activitatea de relatii cu publicul, prin crearea unei atmosfere de lucru ordonata, degajata, confidentiala, fara aglomeratie, contribuind astfel la optimizarea parteneriatului Fisc-contribuabil.”
Alexandru Iclanzan, directorul coordonator al DGFP Mures
Directia Generala a Finantelor Publice (DGFP) Mures a implementat, începând de ieri, un sistem electronic de g