O cunoscuta marca de produse cosmetice face campanie de promovare si educatie sanitara in acelasi timp, folosind metoda de advertasing prin afisaj. Astfel de afise ne instruiesc pe noi, cei care din anumite motive am fi lipsit de la ora de educatie sanitara, ca nu e bine sa transpiram in comun. Pentru a evita asta, trebuie sa folosim deodorantul respectiv de dimineata. Aceeasi firma de cosmetice ne mai invata o metoda antirid dar si niste maniere bune, cum ar fi calatoria in mijloacele de transport in comun.
De pilda, ca sa evitam sa ni se rideze fata e bine sa adoptam o gandire pozitiva, sa afisam un zambet larg pe fatada-caci indiferent cat de tare ne-am schimonosi, traficul nu se va imbunatati.
Apoi daca tot veni vorba de mijlocul de transport in comun, ne avertizeaza stimabilii, ca sa nu ne plictisim, mai ales daca nu ne este simpatic vecinul, sa citim ziarul. Ceea ce mi se pare corect. Si daca nici asa nu ne-am omorat plictiseala, ne invita sa compunem catrene folosind cuvintele porcusor, transpiratie si reputatie.
Chiar daca nu am gasit inca rima, am impresia ca se face o subtila aluzie la necesitatea folosirii acestui deodorant care ne impiedica sa transpiram ca porcusorul ce ne-ar duce de rapa reputatia de om ingrijit. O fi fost cativa calatori imprealabil instruiti de firma producatoare, dar neavand buzunarele dotate indeajuns, acestia au folosit confom indicatiilor, un anume tip de parfum de dimineata. Ca nu era tocmai al firmei respective? Asta e. “Parfumul crasmelor, ne aduce iar aminte ca sa nu transpiri ca un porcusor cu tuica da-i inainte.” Na, c-am facut si catrenul. Dar cu reputatia, nu stiu cum ramane!
O cunoscuta marca de produse cosmetice face campanie de promovare si educatie sanitara in acelasi timp, folosind metoda de advertasing prin afisaj. Astfel de afise ne instruiesc pe noi, cei care din anumite moti