Compania Vodafone a lansat joi in Romania noua pozitionare globala de brand, “Power to you”, impreuna cu noi servicii de Internet pe telefonul mobil, se arata intr-un comunicat de presa. Vodafone ofera o noua versiune internet pe mobil, care integreaza browser-ul dedicat Opera Mini si acces mai usor la email, pe mai multe tipuri de telefoane.
Vodafone s-a repozitionat din punct de vedere al brandingului, trecind de la sloganul “Traieste fiecare clipa” la unul care incearca sa puna accentul pe optiunile clientului: “Power to you”. “Serviciile noastre depasesc granitele ‘biroului’ si sunt disponibile oricarui consumator, la preturi accesibile si aproape de pe orice telefon”, spune Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
De astazi, au fost lansate noi servicii care ofera o calitate superioara de utilizare a Internetului, de acces la email sau la comunitatile sociale online preferate - precum facebook, twitter, hi5 - direct pe telefonul mobil.
Pentru a se usura accesul la aceste servicii a fost creat serviciul ‘Vodafone Internet pe mobil’, care integreaza browser-ul Opera Mini si este disponibil pe un portofoliu extins de telefoane. “Acum, clientii nostri, atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone, pot sa intre in conturile lor de Yahoo, Gmail sau Hotmail la fel de usor ca si de pe computer, oriunde si oricand, pentru 1,99 Euro / luna”, a anuntat Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit Vodafone Romania.
Cu Vodafone Internet pe mobil, utilizatorii au acces la Internet de pe orice telefon care este dotat cu un browser de Internet, Vodafone avand in retea peste 1.000 de astfel de modele. In plus, cu ajutorul browser-ului Opera Mini, clientii pot accesa orice site, contul de mail si comunitatile online favorite de pe mai mult de 130 de modele de telefoane, anunta compania.
Pachetul Vodaf