Inspecţia tehnică a microbuzului morţii expirase
Detalii despre cumplitul accident rutier, în care cinci persoane şi-au pierdut viaţa şi alte patru au ajuns în stare gravă la spital, nu contenesc să şocheze. La numai o zi după producerea impactului mortal, poliţiştii Serviciului Poliţiei Rutiere (SPR) Constanţa declară că microbuzul avea Inspecţia Tehnică Periodică expirată de doar 24 de ore.
Şoferul microbuzului morţii, sancţionat de poliţiştii de la Rutieră înainte de producerea carnagiului
Potrivit purtătorului de cuvânt al SPR Constanţa, agenţii rutieri şi reprezentanţii Consiliului Judeţean Constanţa (CJC) l-au sancţionat pe şofer, Nicolae Cojocea, în vârstă de 54 de ani, chiar cu jumătate de oră înainte de producerea carnagiului, în jur de 11.40, pentru că acesta nu a putut prezenta certificatul de înmatriculare, pe motiv că nu îl are la el. Şoferul a fost scos din trafic pe drumul naţional DN2A, în dreptul magazinului Elvila, de o echipă de agenţi de circulaţie şi angajaţi ai CJC care efectuau controale de rutină şi a primit un avertisment. După producerea impactului, oamenii legii au descoperit adevărul. Şoferul minţise, pentru că în certificatul de înmatriculare scria că ITP-ul nu mai este valabil din 4 noiembrie.
Regrete din partea Trace Trans Corporation
„Trace Trans Corporation (TTC) îşi exprimă profundul regret pentru tragicul accident de circulaţie în care a fost implicat un mijloc de transport aparţinând societăţii", spun reprezentanţii societăţii patronate de Gheorghe Mihalache. Potrivit acestora, şoferul care a condus microbuzul morţii, Nicolae Cojocea, în vârstă de 54 de ani, era unul dintre cei mai vechi şi experimentaţi conducători auto, din cadrul companiei de transport, şi şofer profesionist de peste 30 de ani. Bărbatul era angajat al TTC din 2001. „Microbuzul era omologat pentru transportul de persoane, categ