Importatorul de automobile a pus la punct, în Banat, cel mai mare showroom Audi din ţară. Cel mai mare showroom Audi din România a fost finalizat la Timişoara, anunţă importorul Porsche România. Centrul de vânzare se laudă cu o suprafaţă de 600 de metri pătraţi pe care pot fi expuse simultan 14 maşini.
Valoarea estimată a investiţiei se ridică la zece milioane de euro, iar suprafaţa totală a noului obiectiv depăşteşte 36.000 de metri pătraţi, incluzând, alături de centrul Audi, un showroom pentru marca Skoda, un punct de lucru Weltauto (automobile de ocazie), un service multibrand Audi şi Skoda, dar şi un service dedicat mărcii Porsche.
Centrul din Londra, reperul Audi la nivel mondial
Cu o lună în urmă, Audi a inaugurat, la Londra, cel mai mare showroom al său la nivel mondial.
Clădirea cu şapte nivele (dintre care două subterane) şi 65.000 de metri pătraţi a costat 45 de milioane de lire sterline, aproximativ 48,5 milioane de euro.
Potrivit lui Jeremy Hicks, directorul Audi pentru Marea Britanie, noul centru este de o sută de ori mai complex decât un showroom obişnuit.
Parterul şi primele două etaje sunt rezervate showroom-ului propriu-zis, oferind suficient loc pentru 122 de automobile.
Etajele trei şi patru – de spaţiu muzeal – găzduiesc o colecţie de modele clasice, dar şi exemple de inovaţii Audi, desprinse din cei o sută de ani de existenţă ai constructorului.
La subsol se găseşte un service, cu 32 de posturi de lucru.