Volkswagen a depasit Toyota si a devenit cel mai mare producator de automobile din lume din punct de vedere al productiei. In primele noua luni ale anului, Grupul a produs 4,4 milioane de automobile, in timp ce japonezii au scos de pe liniile de productie 4 milioane de unitati. Ford ocupa pozitia a treia, cu 3,7 milioane de exemplare, iar General Motors ocupa locul patru, cu 3,6 milioane de masini produse. Cea mai importanta contributie la succesul VW a venit din partea programelor de reinnoire a parcurilor nationale auto. Avand un ritm alert de crestere in Europa de Vest, in special in Germania, lucrurile au decurs bine pentru Volkwagen, care a reusit sa vanda in primele noua luni ale anului 622.853 de unitati in Europa, cifre care aduc o crestere de 34% comparativ cu anul precedent. Cele mai bine vandute modele au fost noile Golf si Polo, cu cresteri de 54,1% si respectiv 56,2%. In plus, Skoda Fabia a inregistrat un adevarat boom in Germania, comercializarea acestui model urcand cu 92,4%.
Volkswagen a depasit Toyota si a devenit cel mai mare producator de automobile din lume din punct de vedere al productiei. In primele noua luni ale anului, Grupul a produs 4,4 milioane de automobile, in timp ce japonezii au scos de pe liniile de productie 4 milioane de unitati. Ford ocupa pozitia a treia, cu 3,7 milioane de exemplare, iar General Motors ocupa locul patru, cu 3,6 milioane de masini produse. Cea mai importanta contributie la succesul VW a venit din partea programelor de reinnoire a parcurilor nationale auto. Avand un ritm alert de crestere in Europa de Vest, in special in Germania, lucrurile au decurs bine pentru Volkwagen, care a reusit sa vanda in primele noua luni ale anului 622.853 de unitati in Europa, cifre care aduc o crestere de 34% comparativ cu anul precedent. Cele mai bine vandute modele au fost noile Golf si Polo, cu cresteri de 54,1% s