Ti s-a întâmplat vreodata sa mergi la Real, dupa o zi de munca, cu ochii aproape închisi si sa te simti ca-n ajunul Craciunului? Atunci când toata lumea se îngramadeste la case, se calca, se-mpinge din cauza ca din 30 de case de marcat doar trei au unda verde. Atunci când stai cate o ora la rând, cu un carucior plin, de client fidel ce esti. Atunci când timpul alocat cumparaturilor se-aduna cu cel al orelor de munca si stresul nu-si mai face loc sa iasa din psihicul prea încarcat. Atunci când si cele trei casiere se misca prea încet în concordanta cu timpul tau, atunci te întrebi: ce se întâmpla?! Da, cu siguranta vi s-a întâmplat tuturor, exista totusi o explicatie. Desi s-ar zice ca Hypermarketul Real merge foarte bine o data cu produsele ce aluneca pe banda rulanta, respectul fata de clienti lipseste cu desavârsire.
La Kaufland si directorii fac pe casierii la nevoie
Pentru o comparatie usor remarcabila as putea da exemplu un alt hypermarket. Daca mergi sa faci cumparaturi de la Kaufland si stai mai mult de cinci minute la coada, atunci când toate casele sunt functionabile, primesti un bon valoric de trei lei. Chiar si directoarea Kaufland Târgu-Mures a fost pusa în situatia de a încasa, într-un moment în care numarul de clienti era prea mare pentru numarul de casiere. La fel fac si cei de la supra-casa, trezor, raioane, etc. De ce? Pentru ca-si respecta clientii. Nu e un material pentru reclama/antireclama, e doar o comparatie între doua intreprinderi care au acelasi domeniu de activitate, în acelasi oras.
Real, fara egal?
Revenind la „Real”, explicatia mult asteptata a venit din partea serviciului de relatii cu clientii. Majoritatea casierelor au liber în timpul saptamânii pentru a putea lucra în week-end, atunci când hypermarketul e mai solicitat. În timpul saptamânii, stresul cu mila. Asta-i politica lantului si nimeni nu prea are nimi