Ministerul Turismului vrea să filmeze un spot subacvatic pentru promovarea Crăciunului în Maramureş.
Elena Udrea, ministrul Turismului, alocă 60.000 de euro fără TVA (71.400 euro în total) pentru realizarea a două spoturi publicitare pentru promovarea "Crăciunului în Maramureş" şi "Iarna la Maramureş". Procedura de achiziţie publică folosită de MT a fost selecţia de ofertă. Ideile de promovare ale Elenei Udrea sunt îndrăzneţe şi te duc cu gândul că ministrul demis a rămas cu gândul la perioada când se plimba cu presa pe malul mării. În caietul de sarcini, realizat de reprezentanţii Ministerului Turismului, este menţionat că pentru promovarea Crăciunului în Maramureş este nevoie de o filmare subacvatică, precum şi de o filmare din elicopter.
ZĂPADĂ ARTIFICIALĂ
La selecţia de oferte organizată de Minister pentru realizarea celor două spoturi s-au prezentat două firme, respectiv SC FBC BUCHAREST SRL şi SC CARTER FILMS SRL. Fiecare ofertant a depus, în cadrul ofertei tehnice, propria propunere creativă de realizare a spoturilor.
Comisia de evaluare a desemnat câştigătoare oferta celor de la SC CARTER FILMS SRL, societate cu care urmează să fie încheiat contractul de servicii. "Realizarea spoturilor Iarna în Maramureş şi Crăciun în Maramureş nu va fi ceva ieşit din comun. Vor fi spoturi relativ obişnuite, deoarece bugetul nu permite ceva extraordinar. Una e să faci un spot pentru promovare pe plan extern şi alta este să faci un spot pentru promovare pe plan intern. În ceea ce priveşte realizarea spoturilor pentru Ministerul Turismului vom avea o mare problemă, deoarece nu a nins şi nu avem zăpadă. O să încercăm să folosim zăpadă artificială, deoarece nu poţi promova Crăciunul în Maramureş fără zăpadă. Vom face filmări zilele acestea undeva la munte, unde poate vom găsi zăpadă", ne-a declarat Răzvan Sabie, directorul general al