Plecarea lui Oprah de la ABC creează probleme pentru staţiile care transmit emisiunea, nevoite să găsească un nou format de succes. Pentru sute de reţele afiliate la show-ul lui Oprah, anunţul de vineri a dat startul unei numărători inverse, în care acestea trebuie să găsească o soluţie.
Oprah Winfrey (55 de ani) a fost sursă de inspiraţie şi a schimbat modul de viaţă a milioane de persoane din întreaga lume de mai mult de două decenii.
Acum, ea se pregăteşte să părăsească „The Oprah Winfrey Show", de la ABC, lăsând un spaţiu gol pentru această televiziune. Larry Gerbrandt, analist media, a declarat pentru Yahoo News că „staţiile şi-au construit programul în jurul lui Oprah.
Show-ul ei a fost difuzat în cel mai bun interval orar, au promovat-o la ştiri şi au folosit-o pentru a promova şi alte show-uri". Şi jurnaliştii de la CNN s-au întrebat ce se va întâmpla după „Oprah".
Dispare cel mai de succes show
Oprah a făcut public anunţul vineri, în cadrul emisiunii transmise în direct din Chicago, când a spus că va renunţa la show-ul său la finalul lui 2011, după 25 de sezoane. „Iubesc acest show, a fost viaţa mea.
Îl iubesc îndeajuns de mult încât să ştiu când este timpul să spun «la revedere». Acum este timpul potrivit, 25 este numărul perfect", a spus moderatoarea, care cu greu şi-a stăpânit lacrimile.
În plus, Oprah a ţinut să le mulţumească telespectatorilor. „Vreau doar să spun că relaţia pe care o am cu dumneavoastră îmi este foarte dragă. Faptul că aveţi încredere în mine, că vă împărţiţi timpul preţios în fiecare zi, cu mine, este cea mai mare bucurie pe care am avut-o vreodată", a adăugat ea.
Emisiunea pe care o prezintă i-a adus lui Oprah o avere estimată la 2,7 miliarde de dolari.
Audienţe-record
Audienţa „The Oprah Winfrey Show" este cea mai mare din istoria show-urilor de televiziune, din timpul zilei