Va ramane Dacia o marca low-cost in continuare sau va scoate si modele de "fite", ce sanse avem sa vedem o Dacie cu motor electric si cine ar fi interesat in Romania de astfel de masini, ce calitati au muncitorii romani si ce defecte?, Sunt doar cateva din intrebarile la care seful Dacia, Francois Fourmont, a raspuns intr-un interviu acordat Hotnews.ro. Omul care conduce de sase ani compania Dacia se va retrage la finele anului. Un mare regret are: la greva din 2008 conducerea nu a acordat angajatilor recunoasterea pe care o meritau. Intra in articol pentru a citi interviul cu omul care a transformat Dacia.
Raspunsurile pe scurt: - Angajatii romani invata repede, au un bun nivel intelectual, insa nu prea au initiativa. - Marele regret este ca la greva din 2008 angajatilor nu li s-a acordat atentia pe care o meritau ca urmare a succeselor companiei. - Ideea SUV-ului a aparut acum doi-trei ani, productia masinii a inceput, insa in volume foarte mici. Lansarea oficiala va in primavara. - Dacia are foarte multi clienti multumiti fiindca raspunde extrem de bine asteptarilor lor, marca va ramane in continuare una care sa ofere masini mult mai ieftine decat concurenta. - Dacia nu are vocatia sa construiasca masini de 30.000 de euro, precum Skoda. - Masinile electrice vor fi la inceput atractive pentru companiile care au flote auto importante, in special la taxiuri.
Ati lucrat sase ani printre romani. ce calitati ati remarcat la angajatii din tara noastra?
Sunt buni muncitori, sunt oameni care invata repede, sunt oameni carora li se pun la dispozitie mijloace de lucru si le aplica fara sa le puna sub semnul intrebarii. Apoi, as zice ca sunt oameni de un bun nivel inteelctual, iar Romania e o tara in care exista multi oameni cu imaginatie, foarte creativi.
Dar care ar fi partile mai rele in ceea ce priveste angajatii romani?