MTV Cehia se pregateste de lansare, in timp ce operatiunile locale ale MTV din zona baltica au fost suspendate. AOL a prezentat o noua identitate de brand inaintea separarii de Time Warner. Twitter pregateste conturi dedicate companiilor. Iar veniturile din publicitate ale presei scrise americane au continuat sa scada in trimestrul al treilea.
Dupa indelungi amanari, divizia ceha a grupului CME va lansa la sfarsitul acestei luni versiunea MTV pentru Republica Ceha si Slovacia, noteaza Broadbandtvnews.com, precizand ca noul post a anuntat programele pentru lansarea din 29 noiembrie. MTV Cehia face parte din portofoliul local al CME, care mai cuprinde postul TV Nova, Nova Cinema si Nova Sport. Aceeasi sursa anunta separat ca operatiunile MTV Networks Baltic au fost suspendate pe termen nelimitat si inlocuite cu MTV Europe, compania israeliana Ananey Communications, detinatoare a licentei impreuna cu MTV Networks International, luand in considerare inca din primavara inchiderea acestui canal, din cauza crizei economice.
AOL, divizie care se va separa de grupul Time Warner si va deveni companie independenta in decembrie, a prezentat o noua identitate de brand, care va fi dezvaluita complet in data de 10 decembrie, cand separarea va avea loc efectiv, potrivit MediaWeek. Aceasta precizeaza ca noul logo si alte elemente de brand au fost dezvoltate in parteneriat cu agentia de consultanta de brand Wolff Olins.
Twitter este pe cale sa lanseze conturi dedicate companiilor, oferite contra cost si care vor include instrumente specifice si acces la unele date de trafic si audienta, masura care ar ajuta platforma de microblogging sa inceapa sa genereze venituri, a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute Biz Stone, cofondator Twitter, citat de Financial Times. Stone a declarat, totodata, ca este interesat de parteneriate cu diverse companii media, in ideea ca z