Se caută firmă-administrator de sedii
Municipalitatea este dispusă să ofere aproape trei miliarde de lei vechi unei societăţi care să se ocupe de întreţinerea sediilor Primăriei şi ale cluburilor pentru pensionari
Mai-marii acestui oraş devin, pe zi ce trece, tot mai inventivi în ceea ce priveşte achiziţiile publice. Noi şi noi anunţuri de licitaţie apar, de la o zi la alta, cu te miri ce obiect de activitate.
Reprezentanţii municipalităţii nu mai ştiu pentru ce să mai organizeze licitaţii, atât de multe idei le vin vizavi de necesităţile sediilor Primăriei sau ale cluburilor pentru persoane vârstnice. La câte licitaţii s-au organizat pentru aceste cluburi - automate de preparare a băuturilor calde, servicii de curăţenie - nu este exclus ca, în curând, să fie scos la licitaţie şi „serviciul" de DJ pentru aceste locuri de petrecere a timpului liber.
Un exemplu concret în acest sens este şi invitaţia de participare la cererea de oferte privind „Întreţinerea în stare de funcţionare a instalaţiilor interioare aparţinând Primăriei municipiului Constanţa". Obiectul contractului se referă, mai exact, la „Întreţinere în stare de funcţionare a instalaţiilor interioare, precum şi întreţinerea tâmplăriei şi a mobilierului din sediile aparţinând Primăriei municipiului Constanţa, şi din cluburile de iarnă şi pavilioanele de vară pentru persoanele vârstnice şi nevoiaşe".
Primăria prevede că se vor strica...
Sub această denumire pompoasă se ascund denumiri cu mult mai simple, ale unor lucrări precum întreţinerea instalaţiilor sanitare, a instalaţiilor electrice şi aparaturii electrocasnice (filtre de cafea, convectoare electrice, uscătoare de mâini etc), a instalaţiilor termice, precum şi a elementelor de tâmplărie din lemn (uşi, ferestre) şi a mobilierului. Potrivit documentaţiei de licitaţie, la instalaţiile sanitare, remedierile constau î