ING Bank România şi-a sporit în primele nouă luni profitul brut cu 23% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, până la 109 milioane de lei (circa 26 de milioane de euro), pe fondul creşterii veniturilor cu 48%, a anunţat miercuri banca, precizând că toate diviziile au devenit profitabile în acest an.
ING Bank România şi-a sporit în primele nouă luni profitul brut cu 23% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, până la 109 milioane de lei (circa 26 de milioane de euro), pe fondul creşterii veniturilor cu 48%, a anunţat miercuri banca, precizând că toate diviziile au devenit profitabile în acest an.
Venitul net obţinut de sucursala din România a grupului olandez ING Bank a crescut cu 48% la finalul lui septembrie 2009, comparativ cu cel obţinut în primele nouă luni din 2008, la 539 de milioane de lei, relatează NewsIn, citând un comunicat al băncii.
"Începând cu acest an, toate diviziile noastre generează profit, ca urmare a investiţiilor anterioare. Acest lucru ne permite să continuăm strategia de creştere organică şi să ne concentrăm atenţia pe nevoile actuale ale clienţilor noştri", a declarat directorul general al băncii, Mişu Negriţoiu.
Activele totale ale băncii au sporit în ritm anual cu 17% în perioada septembrie 2008 - septembrie 2009, până la 11,935 miliarde de lei (2,84 miliarde de euro), în condiţiile unui raport credite/depozite de 95%.
Numărul clienţilor individuali ai băncii a crescut la 847.000 la 30 septembrie 2009, de la 626.000 la finalul trimestrului al treilea al anului trecut, în timp ce numărul clienţilor IMM a sporit de la 6.351 la 13.836.
"Într-o piaţă aflată în permanentă schimbare am obţinut rezultate financiare mai bune decât în 2008 şi am lansat multe produse noi", a afirmat directorul general adjunct al ING Bank România, Albert Roggemans.
Potrivit băncii, ING Bank România se află în primele cinci bănci d