Companiile telecom ofera pana la sase luni de gratuitate la abonamente si au taiat si sute de euro din preturile telefoanelor - un iPhone model 3G ajungand astfel la 79 de euro.
Companiile telecom ofera pana la sase luni de gratuitate la abonamente si au taiat si sute de euro din preturile telefoanelor - un iPhone model 3G ajungand astfel la 79 de euro.
Toate marile companii telecom au lansat oferte prin care sa atraga clienti noi in luna decembrie - in mod traditional unul dintre cele mai bune sezoane de vanzari dintr-un an, maturizarea unor segmente ale pietei telecom si recesiunea obligand in multe cazuri operatorii sa fie mai agresivi decat in 2008.
Operatorii de telefonie mobila sunt cei mai agresivi jucatori din punctul de vedere al ofertelor, insa in acest an reducerile de preturi, principala arma in atragerea de clienti, au in vedere in primul rand riscul pe care il induce recesiunea si posibilele concedieri de anul viitor. Astfel, una dintre marile probleme ale operatorilor pentru ofertele de final de an a fost cat de tare sa taie preturile la telefoane fara a atrage insa categoria de clienti care fie risca sa fie concediata anul viitor, fie nu isi va permite sa plateasca abonamentul decat pentru cateva luni.
Cosmote, operator care urmareste sa intre pe profit, a facut un pas interesant din acest punct de vedere, ridicand tariful celui mai ieftin abonament de la trei la opt euro pe luna.
Orange este in acest an cel mai agresiv jucator de piata de telefonie mobila, din punctul de vedere al ofertelor. Compania a taiat pretul modelului mai vechi de iPhone 3G pana la 79 de euro si ofera pentru clientii prepay 1.000 de minute in retea pentru 5 euro pe luna.
Una dintre marile schimbari fata de anul trecut este si prezenta operatorului local RCS&RDS in mijlocul campaniilor de atragere a clientilor noi, inclusiv pr