Centrul Regional pentru Protectia Consumatorului (CRPC) Mures a amendat doi operatori economici, furnizori de cablu, servicii de telefonie si internet, cu 4.000 de lei, dupa ce s-au confirmat zeci de reclamatii primite de la cetateni, referitoare la calitatea acestor servicii. Potrivit directorului CRPC Mures, Lucia Odeta Puia, abaterile cele mai grave se refera la faptul ca la operatorii respectivi nu sunt afisate tarifele aferente serviciilor prestate, în contract nu este indicat cuantumul penalitatilor percepute pentru întârzierea platii de catre consumator, iar acestia nu au afisata procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali sau informatiile privind serviciile de telefonie. Puia a aratat ca în urma controalelor s-a mai depistat faptul ca un operator economic nu emite factura pentru consumatori, iar acestia achita valoarea serviciilor prestate la casierie, când intra în posesia facturii si a chitantei, dupa plata serviciului, chiar daca în contracte se face referire la facturi.
Centrul Regional pentru Protectia Consumatorului (CRPC) Mures a amendat doi operatori economici, furnizori de cablu, servicii de telefonie si internet, cu 4.000 de lei, dupa ce s-au confirmat zeci de reclamatii primite de la cetateni, referitoare la calitatea acestor servicii. Potrivit directorului CRPC Mures, Lucia Odeta Puia, abaterile cele mai grave se refera la faptul ca la operatorii respectivi nu sunt afisate tarifele aferente serviciilor prestate, în contract nu este indicat cuantumul penalitatilor percepute pentru întârzierea platii de catre consumator, iar acestia nu au afisata procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali sau informatiile privind serviciile de telefonie. Puia a aratat ca în urma controalelor s-a mai depistat faptul ca un operator economic nu emite factura pentru consumatori, iar acestia achita valoarea servici