Afectaţi tot mai mult de criza economică, reprezentanţii cluburilor sibiene caută tot felul de soluţii pentru a supravieţui. Promoţiile par să prindă cel mai bine la public în această perioadă. Chiar şi aşa, patronii cluburilor sibiene spun că vânzările au scăzut cu până la 40%.
Deşi preţurile din cluburile sibiene au intrat serios la apă de când criza a început să îşi pună amprenta, măsura se pare că nu a fost suficientă pentru a resuscita viaţa de noapte a tinerilor. Aşa că patronii cluburilor au început să caute diferite soluţii, care mai de care mai inventive. Şi au descoperit că în această perioadă, promoţiile prind cel mai bine la tinerii dornici de distracţie. „ Pe lângă preţurile foarte mici pe care le promovăm, am observat că lumea vine acolo unde se dă ceva gratis. Noi ne-am adaptat şi oferim în fiecare seară cocktaiului şi shot-uri gratis tutror clienţilor noştri“, ne-a spus George Băduţ, care se ocupă de promovarea clubului Sedra. Alţii au ales că colaboreze cu diferite branduri, pe care le promovează în rândul tinerilor. „În fiecare sâmbătă, un grup de animatoare aduce diferite produse, care sunt împărţite în mod gratuit tinerilor din club. Astfel de promoţii îi impulsionează şi au un succes destul de mare în această perioadă“, consideră Alexandru Dragomir, reprezentantul clubului Oxigen. Din programul cluburilor nu lipsesc însă nici serile dedicate studenţilor, organizate cel puţin o dată pe săptămână, când băuturile pot fi achiziţionate la preţuri promoţionale.
Concerte în fiecare săptămână
În plus, patronii cluburilor mizează foarte mult pe concerte şi evenimente spciale, chiar dacă acest lucru duce la scăderea considerabilă a profitului. „ În această perioadă, mizăm mai puţin pe profit şi încercăm să găsim soluţii pentru a-i scoate în continuare pe tineri din case. Noi am ales ca în fiecare vineri seara să aducem un invitat spe