Bucuresti, 10 decembrie 2009 - Banca Comerciala Romana (BCR) va derula, in perioada 12 - 13 decembrie 2009, un proces de optimizare a calitatii bazei de date ce va consta in inchiderea de conturi curente inactive, apartinand persoanelor fizice. Aceasta va conduce la sporirea eficientei cu care clientii efectueaza operatiuni bancare.
Procesul de optimizare presupune inchiderea conturilor curente prin care clientii persoane fizice nu au efectuat operatiuni bancare in ultimele 6 luni calendaristice consecutive si in care nu se regasesc sume de bani. Operatiunea se deruleaza in acord cu prevederile contractelor incheiate cu clientii. Clientii carora li se vor inchide conturile curente inactive nu vor avea de suportat nici un cost pentru aceasta operatiune.
"Procesul inchiderii conturilor inactive va imbunatati semnificativ calitatea serviciilor oferite, eficientizand astfel timpul de efectuare a operatiunilor bancare pentru clientii BCR. Derularea acestui proces este pasul firesc si natural, in urma dezvoltarii sistemului informatic. Daca in trecut clientii BCR puteau sa efectueze operatiuni bancare numai la unitatea unde aveau contul curent deschis, odata cu dezvoltarea sistemului informatic clientii BCR au acess liber si neconditionat la contul lor, de la orice enitate a bancii sau prin canale alternative ghiseului bancar si, prin urmare, nu mai folosesc toate conturile curente deschise in trecut, unele dintre acestea devenind acum conturi curente inactive", a declarat Sorin Mititelu, director executiv al Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din cadrul BCR.
Nu vor fi inchise conturile curente pe care clientii le folosesc in legatura cu alte produse pe care le detin la BCR (de exemplu: conturi cu card de debit atasat, conturi curente atasate produselor de economisire sau de creditare, de orice fel). Aceste conturi curente continua sa fu