Cristian Tudor Popescu este convins că, în 15 ani, ziarele pe print vor deveni un „accesoriu vintage".
"E limpede că Internetul e viitorul. În maxim 15 ani, ziarele pe hârtie vor deveni o curiozitate bibliofilă, e inexorabil. Iar cititorii care vor avea ziarul în mână la cafea vor fi ca filateliştii de azi".
"Dacă vă uitaţi la ce s-a întâmplat în campanie, lucrurile se îndreaptă în sensul acesta, adică trecerea printului în poziţia marginală.
Vă dau doar un exemplu: "Gândul" a avut în unele zile şi 150.000 de accesări, ori tirajul ziarului este sub 20.000 relatează mediafax.
Cristian Tudor Popescu este convins că, în 15 ani, ziarele pe print vor deveni un „accesoriu vintage".
"E limpede că Internetul e viitorul. În maxim 15 ani, ziarele pe hârtie vor deveni o curiozitate bibliofilă, e inexorabil. Iar cititorii care vor avea ziarul în mână la cafea vor fi ca filateliştii de azi".
"Dacă vă uitaţi la ce s-a întâmplat în campanie, lucrurile se îndreaptă în sensul acesta, adică trecerea printului în poziţia marginală.
Vă dau doar un exemplu: "Gândul" a avut în unele zile şi 150.000 de accesări, ori tirajul ziarului este sub 20.000 relatează mediafax.