Piata de fashion din Romania (si din toata Europa de Est de fapt) se dezvolta direct proportional cu criza economica. Stau dovada toate brandurile noi de moda care aproape ca au invadat Bucurestiul. De curand insa o alta piata incepe sa ia amploare parca trezita din somn - cea a bijuteriilor de lux.
Inainte ca Micri Gold sa inaugureze magazinul de pe Calea Victoriei si dupa ce Frey Wille a deschis o reprezentanta si in Bucuresti, la magazinul Galt orologerie elvetiana se lansa o noua expozitie de bijuterii Pasquale Bruni. "In magazin se afla acum cele mai noi piese Pasquale Bruni, dar si piesele istorice, cele care dau semnatura brandului", spune Gabriella Lanfranchi, area manager Pasquale Bruni. Pe rafturile de la Galt se afla piese din colectiile Ricami (inspirata din temele istorice ale companiei), Sissi, Bon Ton Glam, colectia de verighete Amore si colectia Tentazione, una dintre cele mai spectaculoase. Tentazione contine piese care amintesc de primul pacat, inele in forma de sarpe si pandantive in forma de mar. "Inspiratia pentru designul bijuteriilor vine mereu din natura si din pasiuni. La toate bijuteriile noastre veti gasi reprezentarea unei flori, a unei inimi, a unei stele. Aceste elemente sunt gravate pe fiecare piesa Pasquale Bruni", explica Lanfranchi. "Fiecare bijuterie are istoria sa". De exemplu, piesa denumita "Printesa Sissi" este dedicata printesei Sissi a Austriei si apoi imparateasa a Austro-Ungariei. Inelul are forma unei coroane cu opt fatete - 8 este simbolul infinitului.
Linia Amore, lansata cu trei ani in urma, este, chiar daca nu foarte veche, una dintre colectiile recunoscute ca fiind "semnatura" Pasquale Bruni datorita legaturii sale directe cu simbolul atat de folosit de brand - inima. O alta piesa de succes, "noua dar cu mare potential de a deveni best-seller", face parte din colectia Bon Ton. "Pe spatele medalion