Daca esti tentat sa incepi o noua afacere in regim de franciza, de anul viitor, insa nu te-ai hotarat inca asupra unui pariu castigator, arunca o privire peste topul celor mai de succes 500 de francize ale anului 2010, realizat de publicatia de business Entrepreneur.
Pe prima pozitie in topul anual realizat de peste 30 de ani de Entrepreneur se afla, in 2010, premiantul de anul trecut, franciza Subway, un restaurant fast-food atipic, ce vinde salate si mancare "sanatoasa". Deschiderea unui asemenea restaurant costa intre 84.000 si 260.000 de dolari, insa clasarea acestui brand pe prima pozitie in prestigiosul top al francizelor, pentru doi ani la rand, pare o garantie sigura a succesului, pentru orice intreprinzator.
Al doilea clasat in top este McDonald's, ca si anul trecut, cel mai mare lant fast-food din intreaga lume confirmand si in 2010 ca este una din cele mai profitabile francize de pe piata. Daca vrei sa-ti deschizi propriul tau restaurant McDonald's, trebuie sa investesti intre 995.900 si 1.842.700 de dolari.
Prima mare surpriza de anul acesta vine pe locul trei, ocupat de magazinele 7-Eleven, ce in topul pentru 2009 s-a clasat doar pe locul 30. Deschiderea unui astfel de magazin costa intre 40.500 si 775.300 de dolari.
Una din cele mai costisitoare francize din topul realizat de Entrepreneur este lantul hotelier Hampton Inn, ce costa intre 3.716,000 si 13.148.800, insa plasarea sa pe locul 4 in 2010, fata de locul 21, in clasamentul de anul trecut, recomanda aceasta franciza ca una extrem de profitabila.
Daca esti tentat sa incepi o noua afacere in regim de franciza, de anul viitor, insa nu te-ai hotarat inca asupra unui pariu castigator, arunca o privire peste topul celor mai de succes 500 de francize ale anului 2010, realizat de publicatia de business Entrepreneur.
Pe prima poz