Presedintele General Motors Europa, Nick Reilly, a anuntat ca va inchide compania suedeza Saab, dupa ce toate incercarile de a gasi un cumparator pentru aceastea au esuat.
"In ciuda tuturor eforturilor depuse, este foarte clar ca aceasta tranzactie extrem de complexa nu va fi incheiata in timp util. Pentru a-si continua activitatea, Saab ar fi avut nevoie de o solutie rapida", a declarat Reilly, precizand ca nu s-a putut ajunge la un acord cu singurul cumparator ramas in cursa, Spyker Cars, potrivit Autocar.
Presedintele GM Europa a declarat ca inchiderea Saab se va produce intr-o maniera "ordonata si responsabila", precizand ca nu va fi vorba despre un faliment sau o lichidare fortata, ci de o reducere treptata a activitatii, pana la oprirea totala.
Constructorul suedez de masini a vandut deja companiei chineze BAIC drepturile pentru producerea modelelor Saab 9-3 si 9-5, tranzactie ce ii va permite sa supravietuiasca pentru inca trei luni.
Marcile americane Saturn si Pontiac au avut o soarta similara Saab, deoarece General Motors nu a reusit nici in cazurile lor sa gasesca cumparatori.
Dupa inchiderea Saab, singurele branduri europene ale GM vor ramane Opel si Vauxhall.
Presedintele General Motors Europa, Nick Reilly, a anuntat ca va inchide compania suedeza Saab, dupa ce toate incercarile de a gasi un cumparator pentru aceastea au esuat.
"In ciuda tuturor eforturilor depuse, este foarte clar ca aceasta tranzactie extrem de complexa nu va fi incheiata in timp util. Pentru a-si continua activitatea, Saab ar fi avut nevoie de o solutie rapida", a declarat Reilly, precizand ca nu s-a putut ajunge la un acord cu singurul cumparator ramas in cursa, Spyker Cars, potrivit Autocar.
Presedintele GM Europa a declarat ca inchiderea Saab se va produce intr-o maniera "ordonata s