Ca să nu piardă din clienţi, pe timp de criză multă lume reduce tarifele. Hotelierii oferă masă gratis, numai să nu fie camerele goale. Instructorii de schi dau lecţii de trei ore, în loc de două ore.
Numai transportatorii pe cablu nu au ţinut cont de recesiunea economică şi au decis să practice aceleaşi preţuri din sezonul trecut, chiar dacă serviciile sunt aceleaşi.
Vorba aceea, "Sunt prea sărac ca să mă pot îmbrăca prost", s-ar putea interpreta astfel pentru iubitorii sporturilor de iarnă de la noi din ţară. "Sunt prea sărac ca să nu plec în Austria la schi." Toţi românii se plâng de preţurile exagerate care se practică în România la transportul pe cablu. Din păcate, adevărata problemă o reprezintă pârtiile de schi, care ori sunt prea puţine şi foarte scurte, ori nu sunt întreţinute şi nici balizate. Cu toate acestea, pe timp de iarnă, la toate instalaţiile de transport pe cablu se formează cozi. E semn că românul e dispus să plătească pentru schi şi snowboard, e semn că românul are bani şi nu simte - sau nu vrea să arate că simte - criza economică.
POIANA BRAŞOV SE SCUFUNDĂ
Poiana Braşov, cea mai fiţoasă staţiune montană din România. Hoteluri scumpe, maşini luxoase, fumuri, mai puţin un domeniu schiabil aşa cum ar trebui. Deocamdată se lucrează la acest lucru. "Planeta Pământ se scufună", spunea George Copos atunci când apărea în faţa microfoanelor şi era întrebat despre salariile angajaţilor săi de la echipa de fotbal Rapid. Acum, Poiana Braşov se scufundă! Faţă de sezonul trecut, domeniul schiabil nu a fost îmbunătăţit cu nimic. Tarifele la transportul pe cablu au rămas şi ele aceleaşi şi pot fi consultate pe www.anateleferic.ro. În principiu, pentru o zi de schi în Masivul Postăvaru, unde pietrele de origine calcaroasă îţi vor face grătar placa de snowboard, trebuie să scoţi din buzunar 120 de lei. Cum a ajuns Româ