Christiane Hebold este o solistă germană, care este cunoscută mai mult datorită prestaţiilor alături de Rammstein. Pe Engel, Das Model şi Mutter. Netul este cam zgârcit cu informaţii despre trupa “Bobolinei”. Ovidiu Roatiş a difuzat prima dată Bobo prin 93. Era o compilaţie, venită de la francezii de la RFI, cu coperta trasă la “xerox”. Europodium se numea colecţia. Ovidiu era familiarizat din Germania cu Bobo, iar asemănarea cu The Cranberries ne-a facut s-o adoptăm imediat. Era vremea când Dolores exploda cu Linger şi Dreams (ce coincidenţă). Piesa din păcate nu a făcut carieră, difuzarea doar la RFI fiind nesemnificativă. Sunt convins însă, că s-a lipit de câtiva oameni.
Dreams este o minune pop de 4 minute, situată la graniţa aia extrem de fragilă, şi de ce nu, extrem de vagă, între underground şi mainstream. Intr-o ţară cu muzică normală, era mainstream. Aşa rămane într-o zonă gri, nedefinită, greu frecventabilă de radiouri.
Până una alta, Dreams ramâne un soi de dorinţa şi poate o promisiune.
Christiane Hebold este o solistă germană, care este cunoscută mai mult datorită prestaţiilor alături de Rammstein. Pe Engel, Das Model şi Mutter. Netul este cam zgârcit cu informaţii despre trupa “Bobolinei”. Ovidiu Roatiş a difuzat prima dată Bobo prin 93. Era o compilaţie, venită de la francezii de la RFI, cu coperta trasă la “xerox”. Europodium se numea colecţia. Ovidiu era familiarizat din Germania cu Bobo, iar asemănarea cu The Cranberries ne-a facut s-o adoptăm imediat. Era vremea când Dolores exploda cu Linger şi Dreams (ce coincidenţă). Piesa din păcate nu a făcut carieră, difuzarea doar la RFI fiind nesemnificativă. Sunt convins însă, că s-a lipit de câtiva oameni.
Dreams este o minune pop de 4 minute, situată la graniţa aia extrem de fragilă, şi de ce nu, extrem de vagă, între underground şi mainstream. Intr-o ţară cu muzică normală