65 de reclamaţii împotriva diferitelor companii de telefonie mobilă au fost înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Sibiu de la începutul anului. Ultima a venit chiar ieri. Nemulţumit că a primit o factură supraîncărcată în urma mesajelor trimise de Crăciun, un sibian îşi caută acum dreptatea la comisarii de la CJPC Sibiu.
Sibianul Marius Popescu a primit un „cadou“ neaşteptat din partea companiei de telefonie mobilă la care este abonat, după ce a trimis o serie de mesaje de Crăciun apropiaţilor săi. Acesta spune că s-a trezit cu factura supraîncărcată, după ce i-au fost facturate, pe nedrept, 390 de mesaje, într-un interval de numai două ore. Ieri, acesta a depus o reclamaţie la Comisariatului Pentru Protecţia Consumatorului Sibiu, în speranţa că i se va face dreptate. „ În ziua de Crăciun, între orele 9.25 şi 11.57 mi-au fost facturate 390 de sms-uri, în condiţiile în care eu am trimis doar 65. Am rămas şocat în momentul în care am văzut factura. Au fost foarte multe mesaje pe care eu le-am trimis o singură dată şi mi-au fost facturate şi de opt ori, ceea ce a dus la supraîncărcarea facturii cu 18 euro. În plus, le-am sunat pe persoanele cărora le-am trimis mesajele şi care mi-au spus că le-au primit de cel mult două ori. Nu se poate aşa ceva“,povesteşte Marius Popescu. Mai mult, sibianul spune că, în momentul în care a cerut explicaţii de la reprezentanţii companiei, a fost tratat cu superficialitate şi lipsă de profesionalism. „ Am sunat la serviciul destinat clienţilor de două ori. Persoanele care mi-au răspuns au spus că nu le interesează, că dacă sunt nemulţumit pot să îi dau în judecată, dar că trebuie să le plătesc factura, altfel îmi vor întrerupe abonamentul“, completează reclamantul.
Reclamaţia, în curs de cercetare
Nemulţumit de răspunsurile primite, sibianul a mers ieri la CJPC Sibiu. „ Reclamaţia a f