Desi au existat numeroase plangeri si sesizari legate de felul in care se desfasoara traficul pe relatia Timisoara - Cenad - acest sector de drum, care e, de fapt, principala legatura rutiera vestica cu Ungaria, avand deja o trista reputatie de "sosea a mortii", din cauza accidentelor grave frecvente -, deocamdata, Ministerul Transporturilor nu are fondurile necesare realizarii unui proiect ceva mai vechi legat de fluidizarea traficului pe Drumul National 6 Timisoara - Cenad.
Recesiunea probabil, a facut, ca in bugetul pe 2010 sa se regaseasca doar fonduri pentru proiectarea unui plan concret de decongestionare a circulatiei pe aceasta relatie. Interpelari parlamentare in serie
De-a lungul ultimilor doi ani, mai multi parlamentari timiseni au depus interpelari la Ministerul Transporturilor , legate de nevoia imperioasa de fluidizare a traficului pe relatia Timisoara - Cenad. Ultima interpelare pe aceasta tema a fost facuta in urma cu cateva saptamani de catre senatorul de Timis Dorel Borza, care i-a transmis ministrului Radu Berceanu un program concret de masuri numit chiar "Fluidizarea traficului pe D.N. 6 Timisoara - Cenad", program intocmit de specialistii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara. Senatorul timisean a inaintat catre Ministerul Transporturilor respectivul program "cu rugamintea de a fi analizat si de a-si gasi locul in cadrul programelor de finantare pe care le gestioneaza Ministerul Transporturilor, mentionand ca specialistii D.R.D.P. Timisoara au elaborat documentatia primara necesara demararii acestei investitii".
Dorel Borza argumenteaza ca "pentru toti locuitorii din zona de sud vest a Romaniei, Drumul National 6 Timisoara - Cenad reprezinta principala cale de acces catre tarile Europei occidentale. Iar traficul pe aceasta artera a devenit foarte dens". Ministerul Transporturilor nu are bani. Deocamdata
In urma