• Automobilul cu cele mai multe unitati vandute in Europa, in segmentul monovolumelor, Renault Scenic ofera un comportament rutier sigur, dinamic, propriu unei berline, dar si un spatiu interior de autobuz • Modelul Renault Grand Scenic 1.9dCi Privilege costa 21.500 Euro, cu TVA inclus
Renault revine in peisajul citadin, intr-o noua formula de imagine. Automobilul cu cele mai multe unitati vandute in Europa, in segmentul monovolumelor, Renault Scenic ofera un comportament rutier sigur, dinamic, propriu unei berline, dar si un spatiu interior de autobuz. In segmentul monovolumelor nu prea are mare relevanta aspectul exteriorului, doar privit din perspectiva aerodinamica. Forma unui asemenea automobil dicteaza pe de o parte organizarea spatiului interior pentru pasageri si volumul de incarcare, iar pe de alta banii pe care-i dati pe combustibil. Din punct de vedere aerodinamic sau, mai bine spus, al rezistentei din partea aerului, Renault Grand Scenic are un coeficient de forma Cx - 0.324, aria suprafetei frontale de 2,53 metri patrati, iar factorul aerodinamic de 0,83 valori sensibil apropiate de concurentii directi Ford S-Max (0,313 - 2,65 - 0,83), Citroen C4 Grand Picasso (0,31 - 2,61 - 0,81) sau Seat Altea XL (0,32 - 2,63 - 0,84). Renault Grand Scenic ne propune un nou aspect exterior cu blocuri optice fata, exagerat de mari, de aproape 1 metru in lungime, si stopuri cu influente Volvo XC60. In esenta, Renault Grand Scenic este un monovolum mediu cu o lungime de 4,56 metri, o latime de 1,845 metri si o inaltime de 1.645, cu 22 cm mai inalt decat fratele Renault Scenic. Ampatamentul lui Renault Grand Scenic este de 2.770 metri, inspirat dimensionat pentru a putea include 7 locuri la interior. La interior aflam adevarata natura a monovolumului Renault Grand Scenic. Noua inovatie prezenta la bordul lui Renault Grand Scenic foloseste un ecran TFT cum