De la filmuleţe naive, încărcate de amatori şi până la punte de lansare pentru oameni politici de talie grea sau tehnologie de ultimă generaţie, site-ul YouTube a devenit unul dintre cele mai accesate din întreaga lume.
Succesul de care se bucură a atras atenţia şi altor giganţi din lumea Internetului, printre care şi Google, care l-a şi cumpărat. Mereu îmbunătăţit, cu tot mai multe facilităţi pentru utilizatori, YouTube a devenit un punct de referinţă pentru toţi cei care doresc să fie în pas cu evenimentele video din întreaga lume.
Aici au fost publicate, în premieră, imaginile de la marile dezastre mondiale, mesajele reginei Marii Britanii şi a ţinut cu sufletul la gură pe fanii U2 din toată lumea, care au avut posibilitatea de a viziona, integral şi în direct, concertul trupei preferate.
Suveranul Pontif, cunoscut drept un adept al tehnicii moderne, a trecut la popularizarea la nivel mondial, prin lansarea, pe YouTube, a propriilor transmisii video.
Ce au preferat utilizatorii celebrului site să vadă în 2009? Un top realizat chiar de YouTube arată că oamenii s-au delectat cu numere de acrobaţie din sport, s-au bucurat de filmuleţele amuzante cu animale şi au râs cu lacrimi de „performanţele” unor Păcală din toată lumea.
Cel mai vizionat clip de pe site, în 2009, o are ca protagonistă pe Susan Boyle. Scoţiana de la Britain’s Got Talent a reuşit să strângă peste 120 de milioane de vizualizări.