După ce în perioada Sărbătorilor românii s-au concentrat mai mult pe cadouri, petreceri şi voie bună, după sfârşitul vacanţei s-au întors la muncă: să-şi caute locuri de muncă. Traficul de pe site-urile de locuri de muncă a explodat: în cazul BestJobs, prima zi lucrătoare a anului a adus o triplare a numărului de anunţuri vizualizate utilizatori. Iar volumul de vizitatori unici a crescut la peste 120.000. În cazul eJobs, luni s-au înregistrat aproape 1,7 milioane de pagin
După ce în perioada Sărbătorilor românii s-au concentrat mai mult pe cadouri, petreceri şi voie bună, după sfârşitul vacanţei s-au întors la muncă: să-şi caute locuri de muncă.
Traficul de pe site-urile de locuri de muncă a explodat: în cazul BestJobs, prima zi lucrătoare a anului a adus o triplare a numărului de anunţuri vizualizate utilizatori. Iar volumul de vizitatori unici a crescut la peste 120.000.
În cazul eJobs, luni s-au înregistrat aproape 1,7 milioane de pagini cu anunţuri afişate şi aproape 170.000 de unici.
În cazul ambelor site-uri, 2010 a debutat cu un trafic care n-a mai fost atins din toamna anului trecut.
Cifrele, atât în cazul BestjJobs, cât şi în cazul eJobs, sunt cu 40% mai mari decât cele înregistrate la începutul lunii decembrie, înainte de a începe sezonul de vacanţe.
“După o scădere normală în luna decembrie, traficul a revenit la nivelul lunii noiembrie încă din primele zile ale anului. Ne aşteptăm ca această tendinţă de creştere să se menţină atât pe zona de joburi cât şi pe reţeaua profesională BestJobs. S-ar putea ca multe din rezoluţiile de Anul Nou sa aibă legatură cu cariera”, spune Alexandru Ioniţă, marketing manager la BestJobs.
Potrivit datelor SATI, ambele site-uri de locuri de muncă înregistrează creşteri de peste 80% ale numărului de vizitatori unici pe 4 ianuarie, comparativ cu 30 decembrie, de patru ori peste c