Noua filozofie a businessului va consta în crearea de produse de criză. Talentele vor migra dinspre domeniile financiare, iar profilul managerului se va schimba şi el. „Noua filozofie a businessului de succes este de a crea produse de criză, care va reflecta tot mai puţin statusul şi va acoperi nevoile reale ale oamenilor”, a explicat Florin Pogonaru, preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România. Mai mult, lumea se va orienta spre a face bani economi
Noua filozofie a businessului va consta în crearea de produse de criză. Talentele vor migra dinspre domeniile financiare, iar profilul managerului se va schimba şi el.
„Noua filozofie a businessului de succes este de a crea produse de criză, care va reflecta tot mai puţin statusul şi va acoperi nevoile reale ale oamenilor”, a explicat Florin Pogonaru, preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România. Mai mult, lumea se va orienta spre a face bani economisind, nu risipind resurse.
„Multe dintre vechile modele de afaceri, suprastructurate, supracontrolate şi supragestionate nu îşi mai regăsesc cadenţa în noua normalitate de afaceri şi probabil că vor fi forţate să se reinventeze sau vor dispărea”, a spus Răzvan Soare, managing partner la Gerissen Strategic Solutions. El crede că viitorul va aparţine celor care vor şti să se reinventeze şi organizaţiilor flexibile.
Adrian Volintiru, CFO Marexin, este de părere că actuala criză ne-a trezit brusc la realitate. “Prezentul ne forţează să ne găsim confortul în afara a ceea ce teoria ne învăţase a fi expresia unei zone de confort. Noua normalitate în afaceri ne obligă să concepem noi modele pragmatice capabile să răspundă unui mediu plin de provocări, să redescoperim originea plusvalorii create de procese simple şi uşor de adaptat chiar şi în combinaţii complexe”.
Florin Pogonaru susţine că, în perioadele următoare, vom vedea o