Cel mai asteptat eveniment din sportul nord-american, Super Bowl, va genera si in acest an incasari de ordinul sutelor de milioane de dolari din vanzarea spoturilor publicitare. Dincolo de finala propriu zisa a National Football League (NFL), Super Bowl reprezinta o industrie in materie de publicitate. Potrivit TNS Media Intelligence, un spot publicitar de 30 secunde difuzat in timpul finalei pe postul CBS va aduce incasari cuprinse intre 2,5 si 2,8 milioane dolari. Comparativ cu 2009, cand spoturile asemanatoare au costat pana la 3 milioane dolari, criza economica a redus usor sumele obtinute in urma Super Bowl, desi cifrele vehiculate raman in continuare foarte ridicate.
Incepand din 1990 si pana in anul 2009, finala NFL a produs 2,17 miliarde dolari in urma difuzarii a 1400 de reclame apartinand unui numar de 210 produse publicitare. Doar in timpul meciului din 2009 s-au incasat 213 milioane dolari, cu 14 procente peste cele 186,3 milioane rezultate in urma Super Bowl-ului din 2008. A 44-a editie a Super Bowl se va disputa pe 7 februarie pe stadionul Dolphin din Miami, urmand a fi transmis de postul CBS.
Cel mai asteptat eveniment din sportul nord-american, Super Bowl, va genera si in acest an incasari de ordinul sutelor de milioane de dolari din vanzarea spoturilor publicitare. Dincolo de finala propriu zisa a National Football League (NFL), Super Bowl reprezinta o industrie in materie de publicitate. Potrivit TNS Media Intelligence, un spot publicitar de 30 secunde difuzat in timpul finalei pe postul CBS va aduce incasari cuprinse intre 2,5 si 2,8 milioane dolari. Comparativ cu 2009, cand spoturile asemanatoare au costat pana la 3 milioane dolari, criza economica a redus usor sumele obtinute in urma Super Bowl, desi cifrele vehiculate raman in continuare foarte ridicate.
Incepand din 1990 si pana in anul 2009, finala NFL a