În scopul protejării consumatorilor, CJPC Constanţa pune la dispoziţia acestora posibilitatea formulării unei reclamaţii în scris la sediul CJPC Constanţa, prin telefon la numarul 0241 550 550 sau pe adresa de e-mail: constanta@opc.ro . Exista si o secţiune on-line numita "Reclamatii" pe adresa : www.opc-constanta.ro unde veti gasi un formular disponibil numai pentru persoane fizice. Reclamaţia poate fi formulată de orice consumator persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care cumpără, utilizează ori consumă produse sau servicii, în afara activităţii sale profesionale.
Reclamaţia/sesizarea se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de documentele probatorii, respectiv factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
Dacă reclamantul nu e mulţumiţ de modul în care a fost rezolvată reclamaţia, el se poate adresa în scris Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, din B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti 011865. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
În scopul protejării consumatorilor, CJPC Constanţa pune la dispoziţia acestora posibilitatea formulării unei reclamaţii în scris la sediul CJPC Constanţa, prin telefon la numarul 0241 550 550 sau pe adresa de e-mail: constanta@opc.ro . Exista si o secţiune on-line numita "Reclamatii" pe adresa : www.opc-constanta.ro unde veti gasi un formular disponibil numai pentru persoane fizice. Reclamaţia poate fi formulată de orice consumator persoană fizică sau grup de persoane fizice con