Nu, asta nu e deloc în regulă. Traian Băsescu apare la OTV, vorbeşte verzi şi uscate cu Dan Diaconescu, execută numere de extrageri norocoase, credibilizează o televiziune ce până nu demult era a poporului cam sărăcuţ cu duhul. O televiziune comercială, poate e bine de precizat.
Uitaţi-vă la reclamele de la OTV, printre cele la carpete, medicamente chinezeşti de întărit muşchii şi restaurante, au început să se strecoare şi spoturile unor branduri care în anii trecuţi nu şi-ar fi asociat numele cu biznisul lui DD. O să spuneţi că ambii câştigă. Corect, însă unul este preşedintele României, iar astfel de trocuri (folosesc acest cuvânt pentru că nu am dovada plăţilor în bani) sunt de nescuzat. Există o limită a bunului simţ, una pe care Băsescu nu are cum să o înţeleagă, OTV pare a fi elementul său natural, dar pe care o pricep chiar şi unii dintre simpatizanţii săi cei mai înfocaţi, aceia care s-au întors să gândească cu mintea lor.
Acest bun simţ nu are nimic de-a face cu PNL sau Realitatea TV, nu vă grăbiţi să daţi cu înjurăturile. Este vorba despre Tolea şi tomberonul în care voia să-l îndese pe senzaţional, despre Magda Ciumac şi spasmele sale erotice, Elodia, vrăjitoare, interlopi, toată crema scursurii umane ce-şi doreşte să apară la televizor, altul decât cel de supraveghere din supermarket. Este imaginea de care Dan Diaconescu încearcă să se despartă, apelând la un rebrandindg cu parafă prezidenţială. Iar DD este o curvă hârşâită a audienţei, dovadă stă reluarea, în această seară, a primei emisiuni din seria întâlnirilor preşedintelui cu poporul, sub titlul înşelător că Băsescu explică idiotul subiect al zilei, misterul flăcării violete (niciunde, pe ecran, nu apărea specificat că e vorba despre o reluare, deşi este o precizare obligatorie, conform normelor CNA).
Nu-i destul? Aseară (luni), Băsescu a fost din nou la OTV, prin avatarul său,