Promisiunile de modernizare a DN 25 dateaza din 2005, cand soseaua a fost afectata de inundatii
» In alocarile de la bugetul de stat pentru anul 2010 nu se regaseste nici unul din proiectele promise galatenilor de politicieni, nici spitalul regional comun Galati-Braila, nici centura de ocolire a Galatiului, nici drumul expres cu patru benzi dintre Galati si Braila.
Bugetul de stat pe anul 2010 aduce la Galati finantarea catorva proiecte de infrastructura de transport. Dar sunt proiecte care fie nu au nici o legatura cu judetul Galati, fie proiecte "de drum lung", finantate in fiecare an cu sume modice, astfel incat uitilitatea lor de peste 10-20 sau 40 de ani nu intereseaza pe nimeni.
Investitii noi, ce vor deveni "istorice"
Doar doua proiecte sunt din cele foarte necesare pentru traficul rutier din zona. Ambele au legatura cu Tecuciul. Modernizarea DN 25 Galati-Tecuci este o lucrare noua ce va costa in total 300,65 milioane lei. Este o lucrare ce va deveni un calvar pentru soferi, pentru ca va dura foate multi ani. In 2010 si 2011 vor fi alocate cate 2 milioane lei, in 2012 vor fi alocate 5 milioane, iar in 2013 vor fi alocate 50 milioane lei. Din 2014 vor mai ramane de alocat 241,65 milioane! Cealata lucrare de investitii, "Centura municiului Tecuci", este la fel de noua si la fel de lipsita de noroc. Costul total al lucrarilor este de 81,798 milioane. In 2010 - primul an, este alocat doar 1 milion de lei. In 2011 vor fi alocate 5 milioane, in 2012 alte 10 milioane, iar in 2013 vor fi alocate 38,069 milioane. Din 2014 raman de dat 27,729 milioane.
O electrificare pentru anul 2050!
Un proiect de "drum lung", cu o finalizare peste cateva decenii, este "Electrificarea Caii Ferate Tecuci-Galati", care costa in total 319 milioane lei. Pana in 2008 au fost alocate 169,5 milioane, in 2009 au fost alocate 4 milioane le