Daca ii spui sefului ce parere ai despre el si in general, daca ii spui adevarul, vei fi mai sanatos. Acest lucru poate contribui la reducerea stresului si la imbunatatirea relatiilor de la locul de munca, arata un studiu al unor cercetatori britanici.
Studiul a dezvaluit faptul ca daca vei fi cinstit si onest cu seful tau, vei ridica moralul personalului, vei reduce stresul la locul de munca, iar managerii vor putea rezolva eventualele probleme, arata Dynamic Business.
La studiu au participat 150 de manageri, impartiti in doua grupuri. Un grup a primit feedback din partea a 500 de angajati cu privire la competentele de gestionare, in timp ce celalalt grup nu.
"Cand managerii au primit feedback din partea angajatilor, au fost mai receptivi in schimbarea modului de lucruri si s-a observat ca au evoluat", se arata in studiu.
Angajatii au, de asemenea, de castigat pentru ca vor putea spune clar tot ceea ce ii deranjeaza si nu vor mai tine in ei toate problemele, dupa cum a mentionat Emma Donaldson-Feilder, expertul care a prezentat concluziile cercetarii.
Daca ii spui sefului ce parere ai despre el si in general, daca ii spui adevarul, vei fi mai sanatos. Acest lucru poate contribui la reducerea stresului si la imbunatatirea relatiilor de la locul de munca, arata un studiu al unor cercetatori britanici.
Studiul a dezvaluit faptul ca daca vei fi cinstit si onest cu seful tau, vei ridica moralul personalului, vei reduce stresul la locul de munca, iar managerii vor putea rezolva eventualele probleme, arata Dynamic Business.
La studiu au participat 150 de manageri, impartiti in doua grupuri. Un grup a primit feedback din partea a 500 de angajati cu privire la competentele de gestionare, in timp ce celalalt grup nu.
"Cand managerii au primit feedback din partea angajatilor,