Anul acesta, producatorul si importatorul de vin Cramele Halewood isi va promova in print, online si prin programme de fidelizare cele mai vandute branduri, dispunand de un buget cu 10% mai mare decat in 2009, potrivit noului director de marketing al companiei, Adriana Grecu.
Wall-Street: Care sunt principalele obiective de marketing pe care vi le-ati fixat pentru Cramele Halewood, in 2010?
Adriana Grecu: In 2010, obiectivele dupa care ne-am construit intreaga campanie de comunicare a brandului Cramele Halewood, precum si a produselor din portofoliu sunt urmatoarele: castigarea brand awarness-ului pentru Halewood si pentru brandurile din portofoliu; impulsionarea vanzarilor prin adaptarea productiei la cerintele pietei de vinuri; cresterea notorietatii companiei; cresterea atractivitatii produselor; fidelizarea actualilor consumatori si crearea unei apartenente emotionale fata de brandurile Halewood; castigarea de noi consumatori; dezvoltarea portofoliului de vinuri albe (recunoastere Halewood ca producator de vinuri albe de calitate); deschidere de noi puncte proprii de vanzare.
Wall-Street: Pe care dintre brandurile din portofoliu veti avea o promovare mai agresiva? Difera strategia de promovare de la un brand la altul sau de la produsele proprii la cele de import?
Adriana Grecu: Vom incerca sa ne focusam atentia pe cele mai vandute branduri ale noastre atat pe piata interna cat si pe cea externa. Daca vorbim de cele mai bune vanzari trebuie sa mentionam aici ca vinurile din gamele Prahova Valley Reserve si Special Reserve, Halewood Special Reserve Feteasca Regala si Feteasca Neagra, Private Reserve Feteasca Neagra , Rhein si Hyperion au dominat in preferintele consumatorilor nostri.
Wall-Street: De ce buget de marketing dispune Grupul Halewood anul acesta? Cum a evoluat el fata de 2009?
Adriana Grecu: Bugetul de marketing