Piata romaneasca de cablu TV ofera oportunitati uriase celor care isi asuma pozitia de lider, la fel cum s-a intamplat si in Statele Unite, acum 10 ani, sustin marii jucatori de pe piata americana, anuntand ca lupta pentru expanisune internationala va deveni si mai acerba, in anii urmatori.
"In afara Statelor Unite exista o multime de piete care seamana cu SUA acum 10 ani, cum ar fi Rusia, Romania, Polonia sau India, piete ce raporteaza cresteri enorme", a declarat David Zaslav, directorul executiv al Discovery Communications, prezent la conferinta Asociatiei Nationale a Directorilor de Programe TV din Las Vegas, pentru ABC News.
Directorul Discovery Communications sutine ca odata cu consolidarea pozitiei pe piata, veniturile din publicitate nu vor intarzia sa apara si in tari ca Romania sau Polonia.
"Daca esti bine plasat pe aceste piete, unde noi aveam 5-6 canale pe semnal analog, vei observa si o crestere a veniturilor din publicitate, asa cum s-a intamplat si aici (SUA), a mai precizat Zaslav.
Discovery Communications este o companie media fondata in anul 1985, parte a Discovery Holding Company, ce detine postul de televiziune Discovery Channel (1,5 miliarde de abonati), televiziunile TLC (The Learning Channel), Animal Planet, Travel Channel si Discovery Health Channel.
Piata romaneasca de cablu TV ofera oportunitati uriase celor care isi asuma pozitia de lider, la fel cum s-a intamplat si in Statele Unite, acum 10 ani, sustin marii jucatori de pe piata americana, anuntand ca lupta pentru expanisune internationala va deveni si mai acerba, in anii urmatori.
"In afara Statelor Unite exista o multime de piete care seamana cu SUA acum 10 ani, cum ar fi Rusia, Romania, Polonia sau India, piete ce raporteaza cresteri enorme", a declarat David Zaslav, directorul executiv al Discove