Proprietarii Unirea Shopping Center Braşov negociază de zor cu proprietarii brandului spaniol pentru deschiderea unui magazin de 1.500 de metri pătraţi
Proprietarii Unirea Shopping Center Braşov, familia Adamescu, negociază cu compania spaniolă Inditex pentru atragerea la Braşov a brandului Zara. Negocierile sunt destul de avansate, contractul urmând să se semneze până la finele lunii martie, iar deschiderea oficială a magazinului să aibă loc în cel de-al doilea trimestru al anului, au anunţat proprietarii Unirea Shopping Center. La Braşov, magazinul va avea o suprafaţă de 1.500 de metri pătraţi, în timp ce magazinul Zara din USC Bucureşti are o suprafaţă de 5.000 de metri pătraţi.
Reprezentanţii companiei spaniole au declarat că Braşovul, Sibiul, Oradea sau Aradul sunt oraşe care sunt interesante pentru potenţialul de dezvoltare ale brandurilor administrate de ei.
Proprietarii Unirea Shopping Center susţin că atragerea brandului Zara va conduce la creşterea semnificativă a numărului zilnic de vizitatori şi cumpărători şi va atrage branduri de renume internaţional.
Urmează New Yorker?
Prin atragerea Zara se pare că un alt brand ar fi interesat să îşi facă apariţia la Braşov. New Yorker, căci despre acesta este vorba, este un brand german de îmbrăcăminte şi accesorii, care s-a extins agresiv în ultimii ani şi care urmează Zara peste tot unde îşi deschide un magazin.
Unirea Shopping Center din Braşov a fost deschis în 2008 în urma unei investiţii de 35 de milioane de euro şi are o suprafaţă închiriabilă de 18.000 de metri pătraţi. Anul trecut, proprietarii centrului comercial din Braşov au vrut să îl vândă, dar nu au găsit cumpărător. Acum se pare că au renunţat la această idee. Proprietarii Unirea Shopping Center Braşov negociază de zor cu proprietarii brandului spaniol pentru deschiderea unui magazin de 1.500 de m