Din cauza fluctuatiilor mari de temperatura din ultima vreme, la nivelul caii de rulare a tramvaielor au aparut fisuri sau, in unele cazuri, rupturi de linie, care au dus la imposibilitatea de efectuare a unui transport corespunzator. Pe liniile cu o infrastructura mai veche de zece ani, aceste probleme au fost inregistrate in mod frecvent, de la inceputul lunii ianuarie. Zonele in care echipele de interventie ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au fost nevoite sa intervina, desi temperaturile nu permit, inca, efectuarea unor lucrari in conditii normale, sunt cele din Podu Ros, Tesatura, statia Padurii si Baza 3. Vechimea sinelor care au fost date in folosinta in anii `80 permite sudarea, in locurile unde a fost sesizata fisura, dar acest gen de "carpeli" nu prelungesc cu mult durata de viata a acestora. De la inceputul lunii ianuarie au fost efectuate o serie de lucrari de corectie a rupturilor, in zona statiei Padurii fiind finalizate zece suduri, iar in vecinatatea statiei Tesatura, in Metalurgie si pe tronsonul Podu de Piatra - Podu Ros, sase. Cele mai multe fisuri in linia de cale de rulare a tramvaielor au fost remediate in zona Baza 3, echipele de interventie finalizand 16 astfel de lucrari. Cartierul Copou se afla in vizorul departamentului tehnic al regiei de transport iesene, in scurt timp urmand si evaluarea sinelor care strabat aria respectiva. "Din cauza gerului, mai multe linii de tramvai au suferit rupturi. Interventiile s-au facut cu mare dificultate, din pricina temperaturilor nefavorabile. Speram sa obtinem in continuare fonduri pentru reabilitarea unui tronson mai mare de cale de rulare, pentru a evita acest tip de evenimente pe viitor", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Din cauza fluctuatiilor mari de temperatura din ultima vreme, la nivelul caii de rulare a tramvaielor au aparut fisuri sau