John Lennon si Marilyn Monroe vor fi imaginea noii campanii Citroen, pentru lansarea modelului DS3.
Clipurile publicitare pentru promovarea noului model vor fi difuzate in acest weekend, informeaza mad.co.uk.
Mesajul campaniei este "Anti Retro", iar in clipuri sunt folosite doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe in care cei doi vorbesc despre modul in care percep trecutul.
"Monroe si Lennon au fost alesi pentru statusul lor universal, fara varsta, iconic. Imaginile sunt in ton cu personalitatea anti-retro a modelului Citroen DS3: scanteietoare, puternice si individualiste", a spus Ian Hughes, director de marketing Citroen.
Campania este creata de agentia Euro RSCG Londra si va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie.
Coloana sonora a spoturilor TV este melodia "W.A.R.R.I.O.R.", de Ebony Bones.
Noul model Citroen DS3 va fi pus in vanzare incepand de luni, in Marea Britanie.
John Lennon si Marilyn Monroe vor fi imaginea noii campanii Citroen, pentru lansarea modelului DS3.
Clipurile publicitare pentru promovarea noului model vor fi difuzate in acest weekend, informeaza mad.co.uk.
Mesajul campaniei este "Anti Retro", iar in clipuri sunt folosite doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe in care cei doi vorbesc despre modul in care percep trecutul.
"Monroe si Lennon au fost alesi pentru statusul lor universal, fara varsta, iconic. Imaginile sunt in ton cu personalitatea anti-retro a modelului Citroen DS3: scanteietoare, puternice si individualiste", a spus Ian Hughes, director de marketing Citroen.
Campania este creata de agentia Euro RSCG Londra si va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie.
Coloana sonora a spoturilor TV este melodia "W.A.R.R.I.O.R.", de Ebony Bones