A şaptea generaţie a celebrului model 4x4 Nissan Patrol, rival etern al altui automobil off-road cu dimensiuni impresionante - Toyota Land Cruiser -, mizează mai mult ca niciodată pe confort şi putere (oferită de un nou motor V8 de 5.6 litri)
1 /. Nissan Patrol, unul dintre modelele croite special pentru aventuri off-road, a ajuns la a şaptea generaţie.
Marele 4x4 japonez, concurent cu Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero sau Land Rover Discovery, îşi propune să îmbine utilul cu plăcutul.
Nissan se jură că modelul său a rămas capabil să susţină expediţiile de la capătul lumii, dar ,în acelaşi timp, susţine că automobilul a devenit mai confortabil pentru utilizarea de zi cu zi, în regim urban.
Cel puţin în fotografii, habitaclul noului Nissan Patrol arată, în cel mai surprinzător mod, ca interiorul oricărui model premium – graţie tapiseriei din piele bej, inserţiilor din aluminiu sau lemn şi cadranelor de bord cu design sofisticat.
Patrol are acum un al treilea rând de scaune - astfel numărul celor care pot călători cu maşina a ajuns la şapte. Spaţiul rezervat picioarelor a crescut şi el.
Nissan a dotat noul Patrol cu sistemul ”HBMC” (Hydraulic Body Motion Control), care are sarcina de a limita ruliul în viraje şi, în general, de a adapta în timp real setările suspensiilor (independente faţă-spate), pentru un confort maxim.
Exploatare facilă
Şoferul poate selecta modul de lucru al sistemului de tracţiune integrală prin simpla acţionare a unui buton, în funcţie de suprafaţa pe care rulează (asfalt, nisip, zăpadă, pietriş) – asemănător sistemului ”Terrain Response”, dezvoltat de Land Rover.
Suplimentar, conducătorul noului Nissan Patrol beneficiază de asistenţă la pornirea din rampă şi la coborarea unei pante.
Vedeta gamei de motorizări est