Reprezentanţii asociaţiilor de proprietari au participat ieri la o întâlnire cu şefii Apă Canal Sibiu, Salco şi Ecoterm, dar şi cu primarul Făgăraşului. Scopul discuţiilor a fost aducerea la cunoştinţă a problemelor cu care se confruntă făgărăşenii în ceea ce priveşte serviciile prestate de operatorii de apă, salubritate şi energie termică.
Facturarea consumurilor, pierderile de apă, modificarea cantităţii de gunoi menajer au fost doar câteva din problemele discutate la această întâlnire. Fiecare administrator şi-a prezentat situaţiile neplăcute cu care se confruntă făgărăşenii, probleme legate de furnizarea acestor servicii. Directorii celor trei societăţi au încercat, pe parcursul a mai bine de două ore de discuţii, să aducă lămuriri celor prezenţi cu privire la situaţiile expuse. Mai mult, acolo unde s-au semnalat nereguli ce ţin de angajaţii societăţii, directorii au promis că vor lua măsurile necesare pentru ca aceste situaţii neplăcute să nu se mai repete.
Aceste întâlniri între operatorii de utilităţi şi reprezentanţii făgărăşenilor au loc anual şi au ca scop îmbunătăţirea serviciilor pe raza municipiului nostru. „Scopul întâlnirii a fost acelaşi ca şi în anii trecuţi. Este vorba despre problemele legate de buna organizare şi funcţionare a asociaţiilor de proprietari, vis-a-vis de serviciile prestate de operatorii de servicii de pe raza municipiului Făgăraş. Am reuşit să-i aducem laolaltă pe cei trei directori de la cele trei societăţi, Apă Canal Sibiu, Salco Serv şi Ecoterm R.A.“, ne-a spus Adriana Gabrea, consilier la Compartimentul de Îndrumare, Coordonare şi Control a Asociaţiilor de Proprietari din cadrul Primăriei Făgăraş.
În urma acestei întâlniri, primarul oraşului a propus ca fiecare societate să pună la dispoziţia făgărăşenilor un număr de dispecerat pentru aceia care au de semnalat urgenţe.
(Mihaela BĂRGĂOANU)
Reprezen