Compania Yahoo Inc. a semnat un parteneriat cu Twitter care le permite internauţilor să publice şi să vizualizeze mesaje pe reţeaua de micro-blogging fără să părăsească portalul Yahoo.
Parteneriatul, care a fost anunţat marţi seara, vine la câtevaluni după ce Yahoo a anunţat o colaborare similară cuFacebook, cea mai populară reţea de socializare dinlume.
La începutul acestei luni, Google a lansat un nou serviciu Google Buzz care preia multedintre funcţiile unei reţele de socializare.
În luna ianuarie, Facebook a devenit al doilea cel maivizitat site din Statele Unite, surclasând Yahoo, potrivitunui raport al companiei de analiză web Compete. Un alt studiu,realizat de comScore, arăta faptul că Yahoo rămâne totuşi pe loculal doilea în topul celor mai accesate site-uri din SUA, în timp ceFacebook se clasează pe locul al patrulea.
Reprezentanţii Yahoo au mai spus că motorul de căutare alcompaniei vor publica în indexul de rexultate ale căutărilor şiconţinuturi de pe Twitter, care vor fi actualizate din secundă însecundă.
Yahoo intenţionează, de asemenea, să afişeze fluxuri depe Twitter pe alte proprietăţi online ale companiei,inclusiv pe paginile de e-mail sau pe portalurile dedicatesportului.
Reprezentanţii Yahoo au declarat că vor căuta soluţii camesajele de pe Twitter să fie în concordanţă cu specificulsite-ului pe care apar.
Oficialii Yahoo nu au făcut niciun fel de comentariu asupratermenilor financiari ai acordului.